Liikkeen ja verkkokaupan tilaus- ja sopimusehdot & palautus

Tilaus tehdään Doppshop verkkokaupan kautta www.dopp.fi/verkkokauppa. Asiakas saa tilauksesta vahvistuksen sähköpostiin. Kun olemme käsitelleet tilauksen ja se on valmis lähtemään, saa asiakas toimitusvahvistuksen sähköpostiinsa, jossa on myös Postin seurantakoodi. Katso toimitustavat.

Yli 50,00€ tilaukset toimitamme ilman postimaksua! Alle 50,00€ postimaksu on 3,90€.

Maksaminen

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
https://www.paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta

Verkkokaupan toimitustavat

Verkkokaupassa on neljä erilaista toimitustapaa.

  1. Toimitus postin noutopisteeseen. Posti toimittaa paketin asiakkaan postinumeron mukaan paketin lähimpään postin noutopistelokerikkoon. Kun paketti on noudettavissa lokerikosta, saa asiakas tekstiviestin/sähköposti-ilmoituksen paketin noudosta. Paketti tulee noutaa automaatista 5 vuorokauden sisällä. Jos pakettia ei noudeta, palautuu se lähettäjälle. Tuotteiden hyvityksen summasta vähennetään € 6,00 mikä on ”Noutamattoman paketin” postimaksun summa. Jos asiakas haluaa, että paketti lähetetään hänelle uudestaan, veloitetaan asiakkaalta € 12,00. Summa käsiitä ”Noutamaton paketti” postimaksun sekä uudelleen lähetetyn postimaksun asiakkaalle. DOPP maksaa ensimmäisen lähetyksen postimaksun.
  2. Pikkupaketti. Kun asiakas valitsee toimitustavaksi ”Pikkupaketti”, toimitetaan paketti, mikäli se mahtuu, asiakkaan postiluukuun/lokerikkoon. Jos paketti ei mahdu postiluukusta sisälle, laittaa posti asiakkaan antamaan puhelinnumeroon tekstiviestin ja kysyy, voiko paketin jättää asiakkaan oven taakse. Mikäli asiakas antaa tälle toiminnalle luvan, valokuvaa posti paketin ja jättää sen asiakkaan oven taakse. Oven taakse jätetty paketti on asiakkaan vastuulla. Posti ilmoittaa asiakkaalle viestillä ajankohdan, koska pakettia ollaan hänelle tuomassa.
  3. Nouto liikkeestä. Mikäli verkkokauppa tilauksen haluaa noutaa liikkeestä, valitaan maksutavaksi ”Varaus liikkeeseen”. Tällöin varattu tuote/tuotteet on noudettavissa liikkeestämme seuraavan arkipäivään klo. 18.00 saakka. Tämän jälkeen varaus perutaan. Jos haluaa pidentää hakuaikaa, tulee olla yhteydessä liikkeeseemme. Lauantaisin ja sunnuntaisin tehdyt varaukset ovat voimassa seuraavan viikon tiistaihin klo. 18.00 asti. Varatut tuotteet maksetaan liikkeessä, kun ostopäätös on tehty. Varatut tuotteet liikkeeseen eivät ole verkkokauppa tilaus. Näillä tuotteilla on 7 vuorokauden vaihto-oikeus, ei palautusoikeus. Mikäli tilausta tehdessä lukee kokoa valitessa ”Jälkitoimitus”, ilmoitetaan asiakkaalle kun tuote on saapunut liikkeeseemme ja sen voi noutaa. Jälkitoimitus näkyy myös tilausvahvistuksessa, jonka asiakas saa sähköpostiinsa.
  4. Lahjakortti. Mikäli asiakas haluaa maksaa ostoksensa lahjakortille, valitsee hän maksutavaksi Lahjakortti. Tilauksen tultua liikkeeseen, käsittelemme tilauksen ja palaamme asiakkaalle viestillä hänen antamaan sähköpostiosoitteeseen.

TÄRKEÄÄ:  Tarkistathan, että yhteystietosi ovat tilauksessa oikein.

Verkkokaupan palautus/vaihto

Mahdollisen palautuksen tai tuotteen vaihdon postin kautta, maksaa asiakas, joka on € 6,00. Palautus/vaihto-aika on 14 vrk. Verkkokauppatuotteen palautus liikkeeseen on veloituksetonta.

Palautuksesta/vaihdosta tulee aina ilmoittaa osoitteeseen shop@dopp.fi

Palautuksissa on käytettävä postimme kanssa tekemää sopimustunnusta 653548. Näin tuotteet palautuvat suoraan liikkeeseemme, ei postin noutopaikkoihin. Palautukset tulee tehdä ainoastaan postin kautta tai tuomalla ne liikkeeseemme. Palautuksen postimaksu on € 6,00 joka vähennetään palautettavasta summasta (asiakas ei maksa postimaksua postille) tai vaihdossa se tulee maksaa meidän antamalle tilille. Vaihto tapahtuu kun postimaksu € 6,00 näkyy tilillämme ja palautettava tuote on saapunut liikkeeseemme.

Palautuksesta/vaihdosta tulee säilyttää postin kuitti niin kauan, kun palautuksen summa/vaihto on tapahtunut. DOPP vastaa paketin lähetyksestä, kunnes asiakas noutaa sen postista ja asiakas vastaa paketin lähetyksestä kunnes DOPP on vastaanottanut paketin.

Palautus/vaihto ei koske hygieniasyiden vuoksi alusvaatteita, sukkahousuja, sukkia eikä korvakoruja. Tuote on on oltava alkuperäisessä kunnossa ja tuotelaput on oltava kiinni tuotteissa. Kengät on toimitettava alkuperäisessä laatikossa. Mikäli näin ei ole, emme voi hyvittää palautettuja tuotteita. Verkkokauppa tilaukset voi tuoda myös liikkeeseen, jolloin palautusmaksua asiakkaalle ei tule.

Tuotteet tulee palauttaa seuraavaan osoitteeseen:

DOPP
653548
Yrjönkatu 21
00100 Helsinki
Puh. 040-195 2113

Mikäli asiakas ei ehdi noutaa pakettia 5 vuorokauden kuluttua postiautomaatista, tulee hänen olla yhteydessä liikkeeseemme shop@dopp.fi. Voimme pidentää säilytysaikaa postin veloituksen mukaan.

Mikäli asiakas on kirjoittanut tilaukseensa väärät osoite/puhelinnumero tiedot, teemme muutosilmoituksen postille ja veloitamme asiakasta muutosilmoituksesta postin veloituksen mukaan.

Mikäli asiakas haluaa paketin lähetyksen jälkeen vaihtaa paketin noutopistettä, teemme muutosilmoituksen postille ja veloitamme asiakasta postin veloituksen mukaan.

Hyvityksen maksu

Palautettava summa palautetaan asiakkaalle sitä maksutapaa käyttäen, kun alkuperäinen tilaus on tehty. Hyvitys kestää noin 7 pankkipäivää. Asiakkaan tulee itse seurata, että hyvitys on palautunut sille maksutavalle, millä tilaus on maksettu.

Liikkeestä ostetun tuotteen palautus/vaihto

Palautus/vaihto-aika on 7 vrk. Ostoksesta ei palauteta rahoja vaan asiakkaalla on mahdollisuus vaihtaa tuote toiseen tuotteeseen tai saada lahjakortti vaihdossa tilalle. Tuotteen tulee olla käyttämätön, tuotteessa on oltava tuotelaput tallella ja kengät tulee palauttaa niihin kuuluvassa laatikossa. Sukkahousuilla, sukilla ja alusvaatteilla ei ole palautus- eikä vaihto-oikeutta.

Lahjakortti on voimassa lahjakortin päiväyksestä yhden (1) vuoden. Lahjakortin saajan on säilytettävä lahjakortti (lahjakortti on asiakkaan vastuulla) ja se on oltava mukana joko asioidessa liikkeessä tai verkkokaupassa tulee valita maksutavaksi ”Lahjakortti” jolloin palaamme asiaan tilauksen saavuttua. Mikäli lahjakortti on ostettu verkkokaupasta, tulee se olla esim. kuvana s-postissa. Lahjakortin voi ostaa liikkeestämme tai verkosta osoitteesta shop@dopp.fi.

Reklamaatio

Reklamaatio asioissa tulee olla yhteydessä liikkeseen joko sähköpostillla shop@dopp.fi tai käymällä liikkeessä. Tämän jälkeen annamme ohjeet miten toimia viallisen tuotteen kanssa. Viallisia tuotteita ei tule lähettää liikkeeseen ilman yhteydenottoa.

Evästeasetukset

Tämä verkkosivusto käyttää evästeitä parhaan mahdollisen käyttökokemuksen tarjoamiseksi. Evästeet tallennetaan selaimeesi ja ne auttavat meitä tunnistamaan sinut, kun palaat sivustolle. Ne myös auttavat tiimiämme ymmärtämään, mitkä verkkosivuston osat ovat sinulle mielenkiintoisia ja hyödyllisiä.