Postimyynti DOPP Shop

postimyyntiTilaa tuotteita / ota yhteyttä:

Haluamme hoitaa myös ”etäasiakkaat” henkilökohtaisesti eli keskustella tuotteista asiakkaan kanssa sekä kertoa enemmän tuotteesta ja mikä tärkeintä, kertoa kokomerkinnöistä kyseisissä tuotteissa.

Lähetämme tuotteet asiakkaillemme veloituksetta.

Kun olemme hyväksyneet tilauksen, annamme asiakkaalle DOPP Shopin tilinumeron, johon asiakas maksaa tuotteen/tuotteet. Jos maksusuoritus näkyy Nordean tilillämme ennen klo. 15.00, lähtevät tuotteet saman päivän aikana.

Pyrimme aina siihen, että tuote on kerralla asiakkaalle sopiva, koska näin vältymme kumpikin turhalta työltä sekä kustannuksilta.

Jos tuote ei asiakkaalle sovi, on asiakkaan ilmoitettava siitä meille pikinmiten. Sovimme tuotteen vaihdon tai palautuksen. Asiakas palauttaa lähetyksen meille omalla kustannuksellaan suoraan liikkeeseemme. Vaihdamme tuotteen, kun se on saapunut ja lähetämme asiakkaalle uuden tuotteen tilalle. Mikäli asiakas haluaa palauttaa tuotteen, niin laitamme tuotteen summan asiakkaan tilille viikon kuluessa, kun tuote on saapunut takaisin liikkeeseemme. Tuotteen mukaan on liitettävä asiakkaan nimi, puhelinnumero sekä pankkitiedot.

Haluamme hoitaa vaihdot ja palautukset mahdollisimman ripeästi, koska meillä on pieni varasto eli joitakin tuotteita meille saapuu vain 1 kpl/koko. Näin ollen varmistamme sen, että asiakas saa uuden koon tilalle eikä jää ilman tuotetta.