Dopp

Naisten vaateliike ja verkkokauppa

Klikkaa verkkokauppaan!

Verkkokaupan tilaus- ja sopimusehdot & palautus

Tee tilaus Doppshop verkkokaupan kautta www.dopp.fi/verkkokauppa. Asiakas saa tilauksesta vahvistuksen sähköpostiin. Kun olemme käsitelleet tilauksen ja se on valmis lähtemään, saa asiakas toimitusvahvistuksen sähköpostiinsa, jossa on myös Postin seurantakoodi. Kun paketti saapuu asiakkaan valitsemaan noutopisteeseen, saa asiakas saapumisilmoituksen tekstiviestillä. Tarkistathan, että yhteystietosi ovat tilauksessa oikein.

Yli 50,00€ tilaukset toimitamme ilman postimaksua! Alle 50,00€ postimaksu on 3,90€.

Maksutavat

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin.
Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Paybyway Oy. Visma Pay välittää maksut
verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Maksutapana toimii kaikki ylläolevat maksutavat paitsi Jousto.

Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/

Palautus

Mahdollisen palautuksen tai tuotteen vaihdon maksaa asiakas.

Ilmoita palautuksesta osoitteeseen shop@dopp.fi

Tuotteet tulee olla alkuperäisessä kunnossa, roikkuva tuotelappu tulee olla tuotteessa kiinni ja kengät tulee palauttaa alkuperäisissä kenkälaatikoissa. Palautus tulee tehdä Postin seurantakoodilla eli että asiakkaalle jää sekä kirjeestä että paketista postin seurantanumero, millä paketin pystyy jäljittämään, jos se katoaa. DOPP vastaa lähetyksistä kunnes asiakas noutaa paketin postista ja asiakas vastaa paketista, kunnes paketti saapuu DOPPin liikkeeseen. Palautus tulee tehdä myös Postin kautta allaolevaan osoitteen.

Paketin mukaan on laitettava
– asiakkaan koko nimi
– asiakkaan puhelinnumero
– asiakkaan tilinumero (jos tilaus on maksettu verkkopankin kautta tilisiirtona)

Palautamme tuotteiden summan asiakkaalle muutaman arkipäivän kuluessa, kun paketti on saapunut liikkeeseemme. Palautus tehdään sitä maksutapaa käyttäen, millä asiakas on maksanut verkkokauppatilauksen, tämä koskee myös liikkeeseen tuotuja palautuksia. Visma Payn kautta menevät palautukset kestävät noin 7 vrk. Verkkokaupasta ostamat tuotteet voi palauttaa myös liikkeeseemme. Tilauksen peruuttamisaika tai palautus on 14 vrk paketin vastaanottamisesta. Sukkahousuilla, sukilla ja alusvaatteilla ei ole palautus eikä vaihto-oikeutta.

Palautus osoitteeseen:
DOPP
Yrjönkatu 21
00100 Helsinki
Puh. 040 195 2113

(Paketin päällä on oltava puhelinnumeromme)

Mikäli noutamaton postipaketti palautuu takaisin liikkeeseemme, vähennämme takaisin maksettavasta summasta postin veloittamat kulut € 6,00. Asiakas maksaa muut lähetyksestä aiheutuvat kulut, jotka posti veloittaa kuten mm. osoitteen muutoksen.

Asiakaspalvelu: shop@dopp.fi tai puh. 040-195 2113 vastaamme viesteihin liikkeen aukioloaikana